دریافت@بررسی تاثیر برنامه ریزی بازاریابی بر عملكرد شركتهای پذیرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران@

بررسی تاثیر برنامه ریزی بازاریابی بر عملكرد شركتهای پذیرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران|40262399|cbk50317370|بازاریابی ,برنامه ریزی بازاریابی ,بازاریابی و مزیت بازاریابی درونی,برنامه ریزی ارتباطات یکپارچه بازاریابی
هم اکنون فایل با موضوع بررسی تاثیر برنامه ریزی بازاریابی بر عملكرد شركتهای پذیرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

هدف از بررسی، تاثیر برنامه‌ریزی بازاریابی بر عملكرد شركتهای پذیرفته ‌شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران است، با شناسایی عوامل مهم عناصر آمیخته بازاریابی و متغیرهای مهم تاثیرگذار برنامه‌ریزی بازاریابی بر عملكرد شركتها، نقاط ضعف و قوت وضع موجود شناسایی شوند. همچنین با شناخت فرصتها و تهدیدات محیطی زمینه را در جهت ارائه پیشنهادات مناسب در جهت بهبود وضع موجود و در نتیجه دستیابی به ظرفیت بهینه برای ارتقاء عملكرد این شركتها آماده نمود.

مقدمه

ورود به هزاره جدید، تغییرات با شتاب زیادی در حال رخ دادن است امروز شباهتی به دیروز ندارد و فردا از امروز متفاوت خواهد بود.شركت‌های موفق در میادین مختلف مجبور خواهند بودبه سه امر مسلم گسترش جهانی سازی، پیشرفت‌های حیرت‌انگیز فناوری بروز بی‌نظمی در اقتصاد و تجارت به وسیله فشارهای محیطی توجه كنند.در دهه‌های اخیر از برنامه‌ریزی و طراحی الگوهای بازاریابی به منظور سازماندهی مسائل موجود در شبكه پیچیده عوامل تأثیر گذار در محیط‌های رقابتی كه انسان را قادر می‌سازد تا درباره آنها به شیوه‌ای ساده فكر كرده و تصمیم‌های موثری اتخاذ كنند، استفاده شده استافزایش رقابت در مقیاس جهانی منجر به افزایش تعداد شركت‌هایی شد كه در جستجوی فرصت‌هایی در بازارهای داخلی و بین‌المللی بودند تا به اهداف مورد نظر خود دست پیدا كرده، از موقعیت و بقای بازار خویش حفظ و حراست كند.

به موازات توسعه و تكامل تفكر بازاریابی ، ایجاد هماهنگی و تعامل سازنده میان عوامل و متغیرهای مختلف در بازاریابی برای كسب رضایت مشتری و سودآوری شركت‌ها، مورد توجه قرار گرفت.در نگرش بازاریابی نوین كه تولید برای پشتیبانی از بازاریابی وجود دارد تا بازاریابی برای كمك به تولید و اینكه بازاریابی فقط فروش محصول و خدمات، ترفیع و آمیخته بازاریابی نیست، به مفهوم بازاریابی توجه شده است.بازاریابی شیوه عمل و جهت‌گیری سازمانی است كه مشتری در مركز جریان تصمیم‌گیری آن قرار دارد. لازم به ذكر است كه تغییر بازاریابی بین‌الملل به بازاریابی جهانی یكپارچه و منسجم و همچنین ظهور یك جهان بدون مرزهای تجاری، روابط خریدار و فروشنده، نوع بیان و گفتمان بین آنها، نیاز مشتریان، ارزش مشتری با محوری بودن. مشتری گرایی و گسترش ارتباطات و تعاملات ارزش محور به جای روشها و رویكردهای سنتی از جمله ابعاد مهم و مورد نظر در مطالعات بازاریابی می‌باشند.فایل پاورپوینت 28 اسلاید

مطالب دیگر:
گزارش کارآموزی حسابداري در كارخانه رب گوجهتحقیق تحليل ژئوپلیتيكي از نقش اقتصادي و سياسي ایران در خاورمیانهتحقیق طراحی سیستم انبارداریتحقیق امور مالي در صنعت برقتحقیق بررسی ساختار سرمایه و منابع تأمین مالی بانک ملت و راه‌ های بهینه کردن آنپاورپوینت و تحقیق آیین نامه معاملات بورستحقیق اهميت بودجه در دولتپاورپوینت لجستیکتحقیق استاندارد حسابداري‌ شماره‌ 21 (حسابداري‌ اجاره ها)تحقیق حقوق اقتصادي اساسي دولت ها (حقوق بین‌الملل اقتصادی)گزارش کارآموزی حقوق و دستمزدتحقیق دو نرخه کردن قیمت بنزین دارای توجیه اقتصادی هست یا خیر؟تحقیق استاندارد حسابداری گزارش‌ حسابرس‌ مستقل‌ درباره‌ صورت هاي‌ مالي‌تحقیق استاندارد حسابداري‌ شماره‌ 11 (حسابداري‌ دارايي هاي‌ ثابت‌ مشهود)تحقیق مکانیزه کردن انبار کارخانه صنعتیتحقیق حسابداری اجتماعی و کاربردهای آن به همراه ترجمه انگلیسیتحقیق استاندارد حسابداري‌ شماره‌ 15 (حسابداري‌ سرمايه‌ گذاري ها)تحقیق طرح كسب و كار (کارخانه نخ)تحقیق شرکت ها، بنگاه هاي اقتصادي، بازرگانان و آرمان های توسعه هزاره (چارچوبی برای عمل)جدول اکسل محاسبه استهلاک مطابق با قانون جدید استهلاکطرح توجیهی تولید قطعات کمربند پژو 405تحقیق نحوه تهيه صورت هاي مالي تلفيقي در واحدهاي تجاريتحقیق استاندارد حسابداری شماره 1 (نحوه‌ ارائه‌ صورت هاي‌ مالي‌)تحقیق مقایسه روش های جدید و قدیم تدریسپاورپوینت SCM و یکپارچگی زنجیره تامین